WIMMERTRÄFF

Har haft halvdag i skolan idag och sen träffade jag Frida så åkte vi på en typ föreläsning som var ganska intressant. Sedan köpte jag med jordgubbar och åkte till min farfar så satt vi och snackade om allt och ingenting typ, efter en stund kom pappa också och det var jättemysigt och trevligt. Käkade massa gottigott, gosade med tjockisvovven och bara var tillsammans. Har inte träffat dom på ett tag så det var nödvändigt kan man säga, kommer alltid in på stora livsfrågor och dom är så förstående och positiva till allt så det är inte sant. Nu sitter jag i bilen påväg hem och Becka ska sova över, vi har inte träffats på flera veckor så antar att vi kommer sitta uppe halva natten med varsin kopp te och ta igen allt vi missat, ska bli mysigt iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0