VÄNTAR PÅ SKJUTS

Dagen började med att jag försov mig för tredje dagen i rad, snacka om att min kropp redan ställt in sig på lov. Åkte iallafall till skolan och sedan kom Alfis och stannade hela dagen. Visade henne runt skolan och snackade med rektorn och förhoppningsvis får hon kanske börja efter lovet! Hade verkligen vart skitkul så vi får väl se hur det blir med det, håller tummarna iallafall! Sedan gick jag, Emily och Alfrida en sväng på stan innan vi hamnade på espresso house. Skit jobbigt att gå runt med väskan för jag har med mig hela skolan hem typ. Blir verkligen inget chill lov för mig då jag har svin mycket att göra! Sedan åkte jag iallafall upp till stallet och hopptränade med älsklings estebaño, det gick väl sådär. Fick även reda på att den 14 April åker vi till Alleby för att tävla första omgången av bohuscupen, detta året skall vi ha revansch! Förra året vann vi första omgången och fick massa individuella placeringar och låg jättebra till inför finalen men då blev en häst sjuk så vi kunde inte åka. Så kan det gå men detta året, då jävlar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0