UNDERBARA KUSINER

Ska krypa ner i sängen nu och förhoppningsvis sova länge imorgon, får se om vi tar några åk imorgon bitti eller om vi åker direkt istället. Jag hoppas att vi åker så tidigt som möjligt så vi kommer hem tidigt, vill härifrån nuuuu! Har roliga planer i veckan för jag har massa catching up to do, saknar alla så sjukt mycket och måste uppdateras om alla roligheter jag har missat. Förutom att det är fett öde och ganska segt här så har det vart jättekul att umgås med alla kusinerna för det är inte ofta vi alla är tillsammans, nästa gång blir typ i Båstad i sommar så kommer faktiskt sakna stämningen och alla småttingar. Kan ju liksom lugnt säga att jag har dom bästa kusinerna + syskonen i världen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0