SÄÄÄLEN

Sitter i stugan nu och käkar middag, blev lite strul förut med nycklarna och under tiden byggde vi en igloo haha. Vi sprang iallafall in först i stugan och paxade det bästa rummet så nu har vi hela undervåningen för oss själva! Har kommit på att det var nog bra för mig att jag följde med, kommer ha så tråkigt att jag inte kommer ha något bättre för mig än att plugga. Nästan så att jag ser fram emot att sjunka ner i gungstolen med biologin! Stugan är iallafall jättemysig och mysfaktorn är hög, kan lägga upp lite bilder senare i veckan ☺. Har lite planer för veckan och eftersom vi har bastu och bubbelbad i huset ska vi göra det så ofta vi orkar. Sedan ska vi även gå ned till badhuset och se vad annat skoj det finns på torget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0