IT'S FRIDAY FRIDAY

Ska ha fredagsmys med mig själv och kolla på vampire diaries och äta kladdkaka. Kom nyss hem från stallet där min hoppträning inte gick sådär jättebra, märks verkligen att det är en riktig hopphäst man sitter på, studsig och svår som faaan. Förutom det rullar väl allt på som det ska, har mycket plugg som sagt men är väldigt osugen på att sätta igång med det. Fick stress skriva min biologi inlämning så den blev väl sådär, men har verkligen ingen motivation till skolan nu. Har matte nationella på torsdag som är väldigt avgörande, det betyget jag får på nationella får jag i hela matte 1c kursen så jag har ganska mycket press på mig. Vet att jag egentligen borde ta tag i skolarbetet men tyvärr finns det så mycket annat som lockar, allt tråkigt blir i princip roligt när man ska plugga och jag är oerhört lättdistraherad. Men jaja, sov iallafall hos en kompis inatt och det var väääldigt mysigt, hade jättetrevligt. Imorgon skall jag gymma och sen träffa släkten och se på melodifestivalen med dom. Tror vi skall vara här eller hos min morbror men hoppas på här för orkar inte göra något imorgon, är skitseg.... 
 
Nu skall jag iallafall hoppa in i min favoritserie och njuta av att bara göra ingenting. Och förresten Mathilda om du ser detta så sitter jag i din säng och dricker din pepsi... rätt åt dig.

Kommentarer
Postat av: mathilda bästa lillasyster <33333

och använder MIN dator......

2013-02-23 @ 13:38:58
Postat av: Anonym

Vart nånstans gymmar du? :)

2013-02-24 @ 19:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0