HOLA AMIGOS

Hello everybaaady! Har haft en ovanligt lugn dag idag, hade inga jobbiga ämnen och slutade ganska tidigt så det var najs. Åkte direkt till gymmet med Parya och var där en stund och vet ni vad, jag kom på att det bara tar 6 minuter med buss hemfrån till gymmet så det är perfekt om jag inte orkar vänta på mamma. Det var också första gången jag åkte bussen åt andra hållet, alltså inte mot stan och jag märkte att jag är helt borttappad där borta. Har ändå bott här i 3 år men vet typ inte ens vart något ligger, Mölndal är verkligen not my thing liksom.... Annars har jag inte gjort så mycket förutom att jag snackade med Frida i telefon i typ en och en halv timma om allt mellan himmel och jord och det var välbehövligt kan jag säga er! Innan sågs vi i princip varje dag så då var man liksom ständigt uppdaterad om allt som hände i varandras liv men nu kan det gå flera veckor innan vi träffas, så vi har alltid massor att berätta och då är det lätt att vi snackar hela kvällar haha. Saknar verkligen det sociala livet jag hade innan jag började i denna jävla pluggis-skolan, åhhh vad grundskolan var enkel egentligen. Visst, jag arbetade ändå hårt i skolan men sedan var man helt fri på kvällarna och kunde göra vad man ville.
 
Förresten har jag typ vänt på dygnet också för jag somnade direkt när jag kom hem från skolan igår och sov hela natten så nu är jag jättepigg och vet inte vad jag ska göra. Får se om jag orkar sätta mig med matten och öva inför nationella men det känns vääääldigt osannolikt.... HA DET GATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0