HAPPY

Måste bara säga att jag älskar känslan av att inte veta vad som händer, just nu är det mesta ett stort frågetecken och på något sätt känns det för jävla bra. Typ som att låta slumpen avgöra stora frågor och ta viktiga beslut. Annars har jag alltid velat ha stenkoll på allting och har typ känt mig osäker om jag inte har koll på situationen men nu känns det faktiskt skönt att bara släppa allting. I somras var jag sjukt förvirrad och stod inför ett val som skulle förändra läget för andra och jag visste inte vad jag skulle göra. Jag fick verkligen panik för jag kände att jag inte hade grepp på situationen på det sätt jag hade önskat. Mina bästa vänner blev ju lagom irriterade på mig när det enda jag kunde svara i typ en månad var "jag vet inte".
 
Nu är det typ lite samma sak, jag vet inte vad som händer och känner mig typ som en öppen bok haha. Typ att livet kan fyllas med vad som helst och det är bra vad som än händer. Det känns för jävla bra faktiskt!! ♣
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0