FYSIK

Skolan var as lugn idag, blir lätt så då man har sovmorgon!! Alla var helt efterblivna och lektionerna var typ flummiga så det var ganska chill. Kommer faktiskt sakna alla på lovet, har fått en jävla massa plugg och har så mycket att ta tag i så det är inte sant... Vill verkligen göra allt bra men kommer aldrig klara av att lägga ner tid och energi på varenda arbete, det är för mycket!! Idag efter skolan åkte jag in till stan med Emily och Max och var där en stund, sedan åkte jag hem och nu skall jag sätta igång med fysikläxan som skall vara klar tills imorgon. Men fysik är hundra gånger roligare än kemi och matte som båda är mina hatämnen så det ska nog gå bra. Imorgon ska min kompis komma till skolan då hon förhoppningsvis kan börja i min klass, hoppas hoppas för det hade verkligen vart skitkul!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0