FRAMSTEG

Finns inte så mycket att skriva om när jag är här i Sälen, alla dagar ser ungefär likadana ut och det händer inte så mycket. Nu är alla andra borta vid äventyrsbadet och jag njuter av att vara ensam i stugan, blev inte så mycket åk idag för jag blev skittrött och gick in och sov istället. Var ute när liftarna öppnade imorse och det var rena drömmen, backarna var nypistade för första gången på hela veckan så det var helt underbart att åka. Allihop har blivit jätteduktiga nu också, förra året var första gången småbarnen åkte och de var väldigt fega men idag åkte alla i svarta backen! Längtar hem nu faktiskt även fast det är väldigt skönt att inte ha några måsten och bara slappa hela tiden. Kommer förhoppningsvis vara riktigt utvilad när jag kommer hem, vilket kommer behövas för jag har massor av plugg att ta tag i när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0