EMILY PETTERSEN

Jag är så himla glad att jag träffade dig för du är världens underbaraste och snällaste människa. Vi kom varandra så nära på så otroligt kort tid, och så bra vi klickade tillsammans tror jag inte jag gjort med någon annan. Det känns som vi har känt varandra hela livet och jag är säker på att vi kommer vara vänner livet ut. Jag vet att du läser detta och vill bara säga att det är helt sjukt hur mycket jag tycker om dig, jag har alltid galet kul med dig och det är något jag värderar jättehögt! Jag kommer alltid finnas där för dig och är glad över att vi lärt känna varandra så bra. Vi skall gå hand i hand genom livet och har de bästa åren framför oss, vi skall göra världen osäker och våran resa börjar NU. Love you bestie, du är guldvärd 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0