DJANGO

Idag efter skolan åkte jag och Emily och fikade på espresso house, jättemysigt som alltid med mitt hjärta. ♥
Sedan mötte vi upp killarna + Sofie och drog till bergakungen och såg Django Unchained. Den var mycketmycketmycket bättre än vad jag trodde, rekommenderar den verkligen!! Den var sjukt rolig och handlingen var bra, sen blev det ju inte sämre för att Jamie Foxx och Leonardo Dicaprio hade huvudrollerna! Frös dock ihjäl på vägen hem då jag inte riktigt hade dom bästa kläderna, det snöade rakt i nacken på mig och fick stå och vänta på Mölndals station i typ en kvart. Nu har jag iallafall tagit en varm dusch och funderar på om jag ska plugga kemi eller krypa ner i sängen, får se hur det blir, vi hööööörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0