CHILL ONSDAG

Hade bara en lektion och två labbar idag så det var ganska chill! Ska dock skriva två labbrapporter hemma som kommer va as segt!!! Haha låter som största nörden nu men fy vad glad man blir när man lyckas med en labb! Idag var sista dagen att välja inriktning och individuella val till tvåan och jag har haft panik hela dagen då jag inte vetat vad jag vill läsa. Funderade länge på den biovetenskapliga inriktningen men det slutade med att jag bara valde spanska. Så nu taggar jag att läsa 3 kurser i trean, engelska 7, bioteknik och något mer. Det blir säkert bra!!!

Nu är jag iallafall hos min farmor och farfar och bara umgås eftersom vi inte setts på länge, mysigt då jag har en väldigt nära relation till min farfar! Sedan skall jag bege mig till stallet och det är väl ungefär så min onsdag ser ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0