BARA VANLIG SÖNDAGSÅNGEST

Har bara tagit det lugnt nu på kvällen och typ haft ångest för att det är måndag imorgon. Hade bara två riktiga skoldagar förra veckan så har haft en ganska lång helg men är ändå helt utmattad. Har så sjukt mycket grejer i skolan dom kommande veckorna så det är inte sant, vill typ krypa ner under täcket och vakna i början på Juni.... Hade vääärldens sockersug förut så gjorde en sockerkakssmet som jag satt och smaskade så nu är jag nöjd och rund. Det är typ det godaste man kan äta, jag skojar inte sockerkakssmet är faktiskt underskattat.... Nu har jag precis skrivit klart ett tidinställt som kommer upp imorgon, då en väldigt speciell person fyller år, missa inte det!!
 
Nu skall jag hoppa i ett varmt bad och glömma att det är skola imorgon, ha det goooott! ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0