TODAY

Första skoldagen avklarad med glaaaans, haha krydd men det gick väl bra! Lite segt att gå i skolan en halvtimma bara men så är det. Drog till stan med lite gött folk och käka en asgo sushi/thai buffé, sjukt värt!! Efter det hämtade vi våra rockar och målade lite hos jonataniiiis, eller jag målade inget men det var mysigt ändå. Eftermiddagen blev väl inte riktigt som jag planert men nu i början måste jag prioritera bort lite saker för att lägga fokus på att förbereda nollningen så så fick det bli! Har kollat EM nu och Sverige tog lagbrons, faktiskt spännande kunde knappt titta när Roffe red sista ritten för Sverige. Skall lägga mig tidigt idag iallafall så jag är utvilad imorgon, kan behövas känner jag för då drar skolan igång på riktigt. Muchoooo blandade feelings. Får bli en bild på det jag önskar mig mest av allt just nu hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0