TISDAG

Hejsan hoppsan! Har mycket att tänka på nu i och med att skolan har dragit igång. Har matteprov i veckan, nollningen smygstartar imorgon plus att det är lite trubbel med resor hit och dit. Orkar inte förklara det sista men kort och gott är det så att båda mina föräldrar vill åka utomlands i jul, till olika ställen och vi måste välja vem vi vill åka med. Som sagt drar även skyltmålningen igång för nollorna imorgon och jag önskar jag kunde säga att jag var klar med rocken. Så är tyvärr inte fallet. Den ser katastrofalt ofärdig ut hehe, men så är det. Det är en dyr rock förresten, 700 kronor för lite pillipill som skall användas i en vecka. Det är så jävla värt det ändå men det är inte det roligaste att gå och köpa fyra tubar lim kan jag säga er. Men så är det. Har fått en sak för att somna tidigt typ så nu tackar jag för mig och dyker ner i kudden! Ha det gött everybody


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0