RHODOS

Nu närmar det sig Rhodos! Om lite mer än ett dygn sitter jag och Matilda i bilen mot Landvetter, så skönt! Det är typ den bästa känslan att åka till flygplatsen mitt i natten eller tidigt på morgonen! Haha standard att farfar kör mig och familjen till flygplatsen mitt i natten.... Men denna gången är det somsagt jag och Matilda som skall ut på äventyr, har aldrig vart i Grekland så det skall bli kul! 8 dagar av sol, bad och sånt där.. ÅHHH är så taggad på att komma hem brun så vi skall verkligen pressa!!!!!!! SÅ NICE
 
Vi planerade en resa i vintras/våras men mina föräldrar gjorde det klart för mig att jag inte fick åka, så la ner dom planerna ganska så snabbt. Tog dock upp det igen i förra veckan och då fick vi så det blir en liten spontantripp kan man väl säga :P Är ändå ganska stolt över mig och tildus, vi har tagit eget initiativ och har hand om bokningen, jag har fått sköta en ombokning och suttit i samtal med dom från ving, vuxenpoäng lol.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0