PACKING PÅ G

Har suttit i över en timma och försökt fixa min telefon.... Har ju haft en annan i lite mer än en vecka men min funkar ju ändå så vill hellre ha min egen eftersom alla mina kontakter, bilder och appar finns där! Den funkar finfint men wifiknappen är lite vajsing.... det går inte att sätta på överhuvudtaget. Lite segt eftersom jag gärna vill kunna ha internet i Rhodos... Har verkligen gjort allt, uppdaterat och uppdaterat flera gånger. Blir så sur.
 
Om en timma blir jag hämtad av pappa och farfar, skall spendera kvällen med dom! Måste bara packa klart allt, känns som jag har glömt något... Skall också fundera på vad jag skall ha på mig på flyget imorgon, mjukis känns för varmt och shorts för kallt. Skall klura på den lite...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0