NU NÄRMAR VI OSS

Hej alla glada! Idag är det lördag vilket betyder att vi åker imorgon!!! Har massor av saker jag behöver göra dock... Blev en sen natt som bestod av att leta som en galning efter passet varvat med lite prison break. Idag har jag massor av grejer som skall fixas.
Blandannat skall jag
  • Hämta in resväskan från förrådet
  • Packa
  • Hämta en grej hos en kompis
  • Se till så de nya resebevisen + minderårigintygen är i ordning
  • Växla pengar
Utöver detta vill jag även hinna träna och lägga mig i tid. Planet går tidigt imorgon bitti och vill gärna vara utvilad på planet och när vi kommer fram! Hoppas på en stranddag imorgon!! Har ingen aning om vad jag skall packa heller, känns som jag kommer glömma något....
 

Bild från Teneriffa för två år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0