EVERY SUMMER HAS A STORY

Rubriken är så sann så sann.. Denna sommaren har verkligen varit speciell på många sätt. Förra sommaren var så sjukt rolig, träffade massa nya människor samtidigt som jag umgicks mycket med mina gamla vänner som jag verkligen tyckte var goast i världen. Man var lättad över att ha gått ut grundskolan samtidigt som man såg fram emot att påbörja något heeeelt nytt. Jag visste inte vad jag ville med något och satt i en lite knepig situation som jag tyckte var väldigt jobbig. Mycket känslor helt enkelt. 
 
Denna sommaren - heeeelt annorlunda på många plan somsagt. Kan räkna gångerna jag träffat mina "gamla" vänner på en hand. Glidit ifrån två personer som betytt väldigt mycket för mig, lärt mig att sånt händer - man växer ifrån varandra och det är mycket blandade känslor i det. Men det är speciellt när det är två personer man stått så nära, gjort allt med och berättat allt för. Nog om det. I och med gymnasiet har jag glidit ifrån väldigt många jag egentligen inte velat glida ifrån men jag har samtidigt fått många nya underbara vänner. Tjejerna i klassen tillexempel är utan krydd några av de finaste personerna jag träffat, så snälla och alla med olika personligheter, även killarna! Är så himla tacksam över att våra vägar korsades.. (lite gay kanske men det är så sjukt sant). Har även träffat världens finaste kille som jag har lyckan att kalla min pojkvän. Han är den finaste människan jag känner och jag vet inte vad jag hade gjort utan honom! Allt blir så mycket enklare tack vare honom och han får mig att glömma bort allt som är jobbigt. 
 
Mina föräldrar skall inte heller glömmas bort, lätt att ta de förgivet för att de alltid finns där men denna sommaren har de verkligen ställt upp för mig! De har betalat allt för mig i sommar och det är jag sååå tacksam för men det bästa av allt var nog att de lät mig åka iväg på egen hand med min bästa kompis till ett främmande land, till en partystad dessutom! Det trodde jag faktiskt inte dom skulle göra och det såg mörkt ut på den fronten ett tag men somsagt, jag är SÅ SJUKT GLAD ATT JAG FICK ÅKA!!! Verkligen en av höjdpunkterna på sommaren och jag tror att jag behövde det... Komma ifrån allt och bara vara...
 
Summan av kardemumman - Har så mycket fina personer runt omkring mig och är nöjd över allt som hänt i sommar, nu är jag redo att ta hösten med storm! ;) ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0