DAGEN

Dagen i skolan var verkligen en riktig skoldag, blöööö vad jag hatar att ha typ kemi eller fysik klockan åtta på morgonen. Men meeeeeen, lite mysigt ändå och kul på något sätt att skolan börjat, återförenad med världens bästa matkort och ett plus i kanten är att nollningen drar igång snart, är så taggad! På onsdag får vi ha på oss rockarna så då skall min vara klar hade jag tänkt hehe, skall måla idag och imon åker det sista glittret på! Blev en runda på stan med Emily också och fick med mig en del fina saker hem! Sedan träffade vi även Niki, Paraya och Clara så de va myyyys.
 
Ligger just nu i sängen och myser med min bror så tänkte fortsätta med det, ikväll byts han dock ut mot Jonataniiiis. Ni får ha det så gott sålänge ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0