TJA

Hallihallåååå! Från och med idag skall jag aldrig mer skriva på bloggen att jag skall plugga för jag vet att jag aldrig gör det ändå, typ lurar mig själv att jag kommer göra det men sanningen är att jag inte har öppnat en skolbok på fritiden sedan i typ september. Har blivit så sjukt lat och gör inte ett dugg mer än vad jag behöver även fast jag egentligen borde. När jag sedan kollar tillbaka på det jag skrivit får man dåligt samvete också för att man inte har gjort något men vafan. Aa skitsamma iallafall nu har jag iallafall nyss kommit ur duschen och skall strax lägga mig i sängen och somna till Håkans nya album, idag släpptes resten av låtarna så kika in på Spotify och ta er en titt!! Godnatt mina gullhönor nu skall jag sova, är svintrött!!

https://cdn2.cdnme.se/4036306/6-3/pic_516f0e42e087c3458879be5f.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/4036306/6-3/pic_516f0e42e087c345acb0e09c.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0