THURSDAAAAY

Idag är det torsdag vilket betyder att det snart är helg, huuuur skönt som helst men det är ändå lite läskigt hur fort veckorna går. Denna helgen skall jag ta vara på och umgås med människor jag tycker om och bara ha riktigt kul! Nästa vecka är det horse show veckan och jag ska självklart gå med mina fina stallkompisar! Vi skall bara gå på torsdagen eftersom alla andra biljetter var slut så det är lite segt, speciellt eftersom jag alltid gått alla dagar annars och med tanke på att detta året kommer vara riktigt toppat så går vi nog miste om en del. Men vad skall man göra liksom.... Nästa vecka är även första gången på jag vet inte hur länge som jag inte har hopplektion på fredagkvällen så det skall bli riktigt nice! Men nu måste jag hämta min toast som typ ligger och bubblar i toastmaskinen så ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0