SUNDAY

Kom precis hem och har haft fullt upp hela dagen så är as trött nu... Alfrida sov hos mig inatt så jag har vart med henne hela morgonen och dagen typ. Vi började dagen med att cykla bort till lyan haha och det var typ dagens goda gärning! Vi låg iallafall ute på altanen och solade några timmar på eftermiddagen och ord kan inte beskriva hur skönt det var, nu känner man verkligen att sommaren är på G! Efter det drog vi in till stan och grillade och lekte lekar med massa finisar, har haft en jättemysig dag men är som sagt sjukt trött nu... Tror jag skall lägga mig i ett gött bad och fräscha upp mig inför veckan och sedan sjunka ner framför någon mysig film!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0