SUG

Min dag har väl inte direkt varit den bästa, har inte mått så bra och det resulterar i att jag blir grinig och så blir det bara värre. Är iallafall tacksam över att ha så fina människor runt omkring mig som får mig att le även om jag har en dålig dag.

Sitter iallafall och kollar på bayern-barca matchen med pappi och farfis! Standard när bayern spelar hehe... Funderar även på hur jag ska göra imorgon, har bara en lektion och den börjar tio i två så det känns ganska ovärt. Frågan är om jag skall dra iväg till Scandinavium och kolla på horse show eller om jag skall stanna hemma och skriva på min biologirapport... Vill så gärna gå och dessutom träffa alla goa gamla stallkompisar men mitt arbete är så sjukt stort att jag inte vet om jag kommer hinna om jag inte skriver på det imorgon. Skall ändå gå på torsdag så det är väl inte hela världen om jag missar imorgon, å andra sidan är horse show bara en gång om året så skall suga på den karamellen ett tag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0