SÖÖÖNDAG

Tjosan ballosan!!! Ligger i badet nu och njuter av min favoritdag, älskar söndagar och att det är sista lovdagen gör bara saken ännu bättre. Nää då, lite ironi på det hela, det känns jättetråkigt att lovet är slut men försöker ändå se det positiva i att det är skola imorgon. Får ju träffa mina fina klasskamrater och alla andra gobitar och självklart Emily som jag inte träffat på hela veckan!! Saknat sönder henne verkligen så det är faktiskt något jag ser fram emot. Är ändå nöjd med lovet för det känns som jag har fått ut mycket av det och hunnit göra massor av grejer. Jag känner att jag har haft tid till att träffa massa kompisar och har hållit mig ganska sysselsatt hela lovet så det är iallafall ganska positivt, även fast jag är trött som faaan nu och önskar att jag hade vilat upp mig istället hehe. Men nu skall jag försöka lägga i en högre växel i skolan och avsluta kurserna i topp så jag får de betygen jag hoppas på men det är nog inga svårigheter, det är trots allt bara nio veckor kvar till sommarlov?!? Det om något är helt sjukt och fyy vad jag längtar! Hade inte bangat en ledig vecka till för även om jag har gjort mycket har jag minst lika mycket kvar jag vill göra som tiden tyvärr inte räcker till under de intensiva skolveckorna. Men jaja, nu skall jag iallafall skölja ur balsamet och sätta mig med en stor skål med mango framför vampire diaries så ha deeet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0