SÅ JÄVLA BALLT

Nästa sommar åker jag, några från klassen och ett gäng andra naturare iväg till självaste Indonesien på forskarresa! Fick reda på detta i förrgår och det verkar hur jävla ballt som helst och nu när jag har läst mer om det fattar jag hur sjukt interessant det låter. Hela resan är typ en biologiresa och man kommer hänga med forskarteam och lärare ut på expeditioner mitt ute i bushen, en vecka i regnskogen och en veckas dykning i korallreven. Man kommer typ ta olika prover som man sedan kommer testa i stora flashiga labb. Låter så sjukt coolt och man kommer bo i "camps" i skogen och bara det är en upplevelse, det är ju inte så man brukar bo när man är utomlands precis. Ser iallafall fram emot detta och eftersom jag vill bli marinbiolog ser jag detta som en stor möjlighet!! Vet inte alla detaljer än men nästa vecka kommer snubben som håller i projektet hit från England och ska hålla ett möte för oss så förhoppningsvis får jag reda på mer då!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0