ONSDAG

Kom precis hem från stallet där jag hade en hopplektion som gick superbra!! Det känns som jag vet exakt vad jag ska tänka på för att både jag och Alfis skall prestera på topp så det är skönt! Har haft en ganska deg dag, hade två och en halv timmas lunch så då åkte jag, Clara, Ris och Hamlet till Ichiban, favoritstället verkligen!! Hade sedan biologilabb som var början på ett megastort arbete vi skall jobba med nu i flera veckor framöver, det känns tungt för det kommer lätt vara det största arbetet vi gjort hittills men det verkade ändå ganska roligt så vi får väl se!! Efter skolan åkte jag till stallet för att möta upp Lovisa, planen var egentligen att vi skulle gå ner till GLTK och gymma men vi var båda ganska degiga så vi det blev att vi stannade på bänkarna utanför stallet och njöt av det fina vädret istället! Det slutade med att vi köpte kladdkaka, bulle och choklad på tempo haha, fitness yes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0