MYSIS

Är hemma hos Bergis nu och har myskväll med henne och Lovisa med massor av gottigott att äta, tror vi alla tre är lika proppfulla nu. Skall iallafall försöka få igång en film nu men det verkar som att både tvn och datorn strejkar. Filmen vi ska se är The last song, ganska efterblivet att jag inte har sett den än men aja. Skall iallafall mysa med mina fina tjejer resten av kvällen, imorgon drar Lovisa iväg till stallet tidigt så får se vad jag och Bergis hittar på, antingen följer jag med henne in till stan eller så åker jag tidigare till stallet. Fick iallafall reda på att jag äntligen får hoppa Alf imorgon, känns jättebra så nu taggar jag sönder inför bohuscupen som är nästa helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0