MIN FREEEDAG

HELLO HELLOOOOO!!! Idag har jag varit i skolan och det var galet chill... Efter provet som vi hade första lektionen hade vi en låååång håltimma så då åkte vi till subway och satt där och degade hur länge som helst innan vi åkte tillbaks till skolan. Efter skolan satt jag och mina boys kvar i skolan och bara fördrev tiden. Det är så sjukt störigt att sluta klockan tre och sedan behöva vara i stallet vid halv6 för man hinner inte hem emellan innan man behöver vända igen. Men det är tur att jag har så söta vänner som vill vänta med mig :) :) :) I stallet hade vi iallafall möte innan vi gjorde iordning hästarna. Hoppningen gick iallafall bra, han skötte sig som vanligt och gjorde det han skulle med bravur!!! Duktigaste Alfis... Nu är jag iallafall hemma och ska lägga fram och packa allt jag skall ha med mig imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0