LITE LÖRDAGSPLANER

Ligger just nu ute på altanen och solar, solen är varm iallafall men det kommer kyliga vindar med jämna mellanrum som är mindre nice. Idag är det riktigt shortsväder ju, hur härligt som helst!! Dock har jag ett antal grejer jag måste ta tag i nu så kan inte njuta av värmen så mycket längre. Skall snart gå upp och städa mitt rum som fortfarande ser ut som helvete, det ligger kläder slängda överallt så golvet är knappt synligt (älskar att ha det så), sedan måste jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig och sedan börja förbereda maten. Mammi och dom är på kalas hos min kusin så jag måste fixa allt själv men det ska nog gå bra, mästerkocken här ju. Vid fem-sex tiden kommer ett gäng goa tjejer hit för en mysig tjejkväll men nu måste jag skynda mig hajdooo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0