HOLA

Efter Claris var klar med solningen åkte vi till Allum och fikade! Det var mööööjsigt och sedan kom Claras syster och joinade oss hehe. Sedan åkte vi tillbaka till skolan för att gå på infomöte om Indonesien!! Gubben som har hand om projektet kommer från England så hela presentationen var på engelska så det var lite segt att lyssna på men syftet var ändå bara att föräldrarna skulle få information typ. Nu skall jag dega sönder framför tvn innan jag förbereder mig för sängen så ciaaao! Imorgon har jag bara ett nationellt prov i svenska och sedan drar jag direkt till Scandinavium och möter upp mina stallbabes för en heldag på Göteborg horse show, taggarååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0