HELLO

Tänkte bara börja detta inlägget med att säga hej mamma!! Tydligen så läser mamma bloggen så får väl tänka mig för vad jag skriver om i framtiden, kul att hon har sett allt jag har gjort och alla bilder... Hehe nejdå men lite skevt egentligen. Tycker det är ganska läskigt ändå att jag inte vet vilka som läser, kan liksom vara vem som helst. Vissa dagar är det ändå rätt många som tittar in här, kommer ihåg dom första dagarna jag bloggade då hade jag 3 läsare och det var mina bästavänner haha.

Idag har jag iallafall fikat med Bergis och hennes kompis innan jag åkte upp till stallet och hopptränade med Alf, det gick väl ganska bra men gjorde ändå en del missar men nu vet jag iallafall vad jag behöver tänka på i fortsättningen. Efter jag kom hem har jag bara tagit det lugnt och hjälpt mamma plocka in diskmaskinen. Nu ska jag iallafall strax hoppa in i duschen och sedan får jag väl se vad som händer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0