BITCHES IM ALIVE

Hola cervezas!!! Jag lever och mår bra och skriver på min biologirapport, det är faktiskt kul när man kommer in i det och det är intressant för det finns liksom inget rätt och fel.... Skall skriva lite till innan jag tar en lunchpaus för är fett sugen på något gott nu! Ikväll är det ju Valborg och aa, planerna är väl ganska oklara. Skulle egentligen träffa mina girls men nu är det ju så att jag är sjuk och måste skriva på biologin så får se hur det blir! Vill verkligen träffa dom för det känns som jag bara suttit hemma som ett emo dom senaste dagarna men samtidigt är inte Valborg något viktigt för mig direkt. Känns mer som det är en dag för fjortisfyllor då hela slottskogen kommer vara fylld av fulla ungdomar så näääee det lockar inte. Nu skall jag iallafall go back to work så ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0