BHC OMGÅNG 1

Har varit en riktigt lång dag med mycket blandade resultat! Min första runda var somsagt helt OK men den andra och viktiga rundan kändes jättebra ända tills jag fick se resultatet. Rättade allt som inte stämde från första klassen och red så bra jag kunde och Alf skötte det jättebra, han var alert och framåt och lyssnade hur bra som helst. Stilpoängen vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om på alla punkter för enligt mig dömde hon helt konstigt. Tråkigt när det blir så men vad ska man göra liksom, huvudsaken var iallafall att jag är nöjd över Alfis prestation för han är verkligen en ängel! Har än en gång fått klart för mig att jag har världens bästa lagkamrater, även ifall någon har en dålig dag och kanske får en halvbra runda så försöker alla se det positiva och peppa varandra i alla lägen. Kärlek till er tjejer! ❤


Kommentarer
Postat av: Freddsan

Love you <3

2013-04-14 @ 20:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0