APP TIPS

Eftersom min telefon är min biggest love och jag använder den hela tiden så är det självklart att jag har massor av olika appar, så nu tänkte jag tipsa er om de bästa apparna som finns att ladda ned!!
 
INSTAGRAM
 
Är ju ett måste såklart,  det är där man uppdateras om allt som händer nu för tiden typ... Dock är det mycket lamare än det var innan, eller det är iallafall inte lika kul att lägga upp bilder längre tycker jag utan kollar mest på andras! Har nu även en privat insta där jag lägger upp lite mer oseriösa bilder, så följ den om ni känner för det, amandaawprivat heter den. 
 
CANDY CRUSH

Var in love i detta spelet för några veckor sen efter att mamma visade mig det, sedan slutade jag spela men har nyligen tatt upp det igen eftersom man blir typ sugen när alla andra spelar! Det är dock skitjobbigt när man kör fast på en bana och inte kommer därifrån, men annars funkar det! Man blir ju även hur glad som helst när man tar en kokosboll så hela skiten sprängs! 
 
SLEEP CYCLE

Ganska fiffig app som mäter hur bra man sover, jättesmidig att använda och rolig faktiskt!! Man kan verkligen dra paralleller till appen om man har en dålig dag och är trött och hängig för den mäter när när och hur dåligt man sover, även hur länge du sover och din sömnkvalitet så det är jättebra faktiskt!!!
 
TEST
 
Även detta är en rolig app, man svarar på frågor om sig själv så ska kompisar svara på frågor om hur dom tror man är osv. Den laggar sönder ibland dock och funkar typ i perioder så det är lite synd för då tar det ganska lång tid att göra om alla frågor. Det är inte så kul att spela mot folk man inte känner så bra utan det är roligare och spela med vänner man känner bra och se om man verkligen känner varandra så bra som man tror...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0