ÄLVSBORGSBRON

Har precis vart på en mysig promenad i solen med min fina Ida! Jättekul att träffas igen för vi har inte träffats sedan 9ans avslutning har jag för mig. Vi gick iallafall fram och tillbaka över älvsborgsbron och pratade om allt möjligt! Jag och Ida har gått i samma klass sedan 0an och vi har alltid varit bra vänner så det är verkligen en person jag inte vill glida ifrån. Vi uppdaterade varandra om hur det går för alla från gamla klassen och jag blev jätteglad av att höra att det går bra för alla och att dom trivs. Våran klass var verkligen ojämn då det var så himla många olika personligheter och alla kanske inte klickade med varandra men skönt att veta att dom mår bra. Detta fick mig verkligen att börja tänka på alla gamla klassisar och det finns verkligen några jag saknar så ska försöka ta tag i det så snart som möjligt. Nu skall jag iallafall åka in till stan och möta upp två bästisar, vet inte riktigt vad vi ska göra med det blir säkert mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0