SVAR PÅ FRÅGA 1

kan du inte berätta lite om jonathan?? hur träffades ni? :)

En jävligt svår fråga då jag hade kunnat skriva en hel bok om honom typ haha. Men skall försöka. Han är den snällaste och omtänksammaste personen jag känner och bryr sig alltid om allt och alla. Att han är galet snygg, vacker och underbar skadar ju inte heller! Han är en riktig innebandykille och tränar typ varje dag vilket gör att vi bara kan ses på helgerna vilket suger men på ett sätt är det ändå bra, för då hinner vi längta efter varandra och då blir det mer speciellt när vi väl ses. Sen ses vi ju självklart i skolan också! Vi är väldigt lika på så sätt att vi förstår varandra väldigt bra och tycker ungefär samma om det mesta, förrutom att han är rätt kräsen när det gäller mat och jag äter i princip allt hehe! Men sedan är vi rena motsatsen när det gäller andra saker, han är väldigt lugn och jag har ett ganska rejält temperament och humörsvängningar tillexempel. Jag trivs väääldigt bra i hans sällskap och han är världens mysigaste verkligen! Älskar honom sååå mycket! ♥ Vi träffades på en julfest i vintras och sedan rullade det väl på ganska segt eftersom vi inte blev tillsammans förrän 5 maj hehe!
(förlåt bebbis för bilden vet att du inte gillar den :PPPP)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0