LITE TANKAR BARA OCH EN BILD PÅ MIN TJOCKIS BRODER

Denna hösten skall jag prioritera saker som är viktiga för mig för att få en så bra höst som möjligt! Jag vill ta tag i skolarbetena på riktigt och främst de ämnena som jag har svårt för, typ matte och kemi hehe. För vissa är sakerna man gör i de ämnena självklara men så är det inte för mig. När ridningen slutar (om tre veckor shiiit) vill jag börja träna mer på gymmet också för det är något jag tycker är kuuuul men har tyvärr inte tiden att träna flera dagar i veckan. Sen är jag lite lat också :P. En annan grej jag vill ta vara på nu i höst är att få så många sovtimmar som möjligt på nätterna, sova är verkligen underskattat!! Kommer ihåg när man var liten ville man vara upp så länge man orkade och sova så lite som möjligt men nu har jag ändrat mig lite.... sova är fan LIVET och jag märker faktiskt skillnad på när jag har sovit mycket eller lite. Blir gnällig och har svårt att koncentrera mig när jag sovit lite heheheheeheh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0