EN FÖR JÄVLA FET HELG

Tror detta har vart den skönaste helgen på lääänge, är redan utvilad och det är bara söndagkväll liksom!! Nej men det har varit en ganska mysig helg faktiskt, i fredags drog jag och lite mysiga människor hem till en tjej i skolan och det var ganska trevligt, sköna människor iallafall men drog ganska tidigt! Efter det åkte jag iallafall hem till jonatan och stannade där resten av helgen. Myyyysigt som alltid och vi har ätit chips och badat bubbelbad så tror inte det hade kunnat bli så mycket bättre faktiskt! Och igår var det fest hos Tilde och även det var ganska najzz, var typ trött hela kvällen bara haha men så blir det ibland! Har vart roligt att träffa massa folk iallafall och dessutom har jag vart med min favvopojk hela helgen så ett stort plus på det! Kom hem i eftermiddags vid ett och sen dess har jag bara tagit det lugnt och skrivit på en biologirapport. Såååå himla skööönt älskar verkligen livet just nu, är sååå himla glad! ♥ Nu skall jag iallafall hoppa i ett varmt bad och tjilla resten av kvällen! Ha det fint sålänge många pussarrrrrr
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0