CHILLIDILL TORSDAG

Heeej allihopa, solen skiner och allt känns helt underbart!!! Har kollat på gossip girl hela morgonen och det är först nu jag gått upp ur sängen, har precis käkat frukost och skall snart sätta mig med biologin. Vet inte hur jag gör med skolan imorgon men måste antagligen åka dit och skriva provet men jag får se.... Är inte sådär jättepepp på det för att isåfall måste jag plugga och det tar emot faktiskt. Men imorgon hoppas jag att jag mår bättre så jag kan hitta på något, blir så uttråkad av att bara sitta hemma nu, måste verkligen göra något.... Nu skall jag vänta på att mamma kommer hem med glass, haha sorgligt nog är det är typ dagens höjdpunkt. Nu skall jag iallafall sätta håkan på repeat i högtalarna och njuta av att solen lyser in genom fönstret, hans nya låt är verkligen helt sjukt jävla underbar så det är inte sant.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0